Teamleider Verhuur

Ben jij toe aan een volgende stap in je carrière en ben je dé Teamleider Verhuur met skills op het gebied van (ver)koop, (ver)huur, onderhoud en leidinggeven?

De afdeling Vastgoed & Verhuur zorgt in een dynamische zorgomgeving voor 15 zorgcentra (1000 cliënten) en verhuurt in 11 wooncomplexen 542 woningen.

De afdeling Vastgoed & Verhuur is een jonge afdeling waar circa 10 vastgoedprofessionals werken die samen met de zorgcentra en huurders de vastgoedportefeuille in lijn brengen met de klantwensen binnen de bedrijfsmatige randvoorwaarden.

De kernactiviteiten van de afdeling Vastgoed & Verhuur richten zich op het (ver)kopen, (ver)huren, (ver)bouwen, beheer & onderhoud van woningen en zorgcentra.

Voor Zorgpartners Midden-Holland zijn wij op zoek naar een:

Teamleider Verhuur

Wat ga je doen?

Ben jij vakinhoudelijk thuis in verhuurprocessen en heb jij ervaring bij een verhuurder? Heb jij ervaring in het aansturen van een team? Ben jij hard op de inhoud en zacht op de relatie? Dan is Zorgpartners op zoek naar jou!

Zo ziet jouw baan eruit
Als teamleider verhuur ben je verantwoordelijk voor het organiseren en coördineren van werkzaamheden ten aanzien van huurwoningen, overleggen met Bewonerscommissies en Verenigingen van Eigenaren, het bijdragen aan kwaliteitsverbetering en het onderhouden van contacten met externe partijen. Je geeft leiding aan de medewerkers van de afdeling Verhuur, waarbij verhuur, klanttevredenheid, ontwikkeling & administratie en veiligheid & kwaliteit in hoofdlijnen jouw resultaatgebieden zijn. Je levert een bijdrage aan de begroting, stelt (management) rapportages op en bent goed op de hoogte van externe ontwikkelingen. Dankzij jouw inzet verloopt het verhuurproces van Zorgpartners vlekkeloos, want je signaleert niet alleen knelpunten maar onderneemt hierop ook direct actie. Je bent kostenbewust en doet verbetervoorstellen ten aanzien van kwaliteit dagelijks onderhoud. Je hebt affiniteit met het automatiseren van werkprocessen en treedt op als projectleider bij de inrichting hiervan. Je werkt nauw samen met de technisch projectleiders en rapporteert aan de manager Vastgoed & Verhuur. Zorgpartners is klantgericht en de verhuurprocessen zijn professioneel mede dankzij jou!

Jouw team
Het team verhuur bestaat met jou uit zes collega’s. Hiervan werken er twee in de functie van opzichter dagelijks en mutatie-onderhoud, twee als woonconsulenten en één als administratief ondersteuner.

Herken jij jezelf hierin?
Als teamleider verhuur weet je als geen ander dat doorzettingsvermogen een vereiste is om doelstellingen te realisteren. Je past de leiderschapsstijl aan op de situatie. Je werkt systematisch wat je helpt bij het analyseren van marktinformatie en klantdata en het opstellen van contracten. Uiteraard ben je integer in het omgaan met vertrouwelijke organisatiegegevens. Je bent zelfstandig, representatief en initiatiefrijk in het leggen en onderhouden van contacten met (potentiele) huurders en externe partijen. Je kunt schakelen tussen verschillende niveaus. Daarnaast beschik je over goede sociale vaardigheden zoals tact, overtuigingskracht en conflicthantering. Uiteraard zijn jouw mondelinge en schriftelijke vaardigheden uitstekend.

Wat verwacht de opdrachtgever van jou?

  • Een afgeronde hbo-opleiding in een relevante richting, bij voorkeur aangevuld met de opleiding Woonconsulent;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring opgedaan binnen een woningcorporatie of commerciële verhuurder;
  • Leidinggevende kwaliteiten;
  • Kennis van accountmanagement en sales;
  • Ervaring met VvE beheer en BOG is een pré;
  • Affiniteit met de ouder wordende mens;
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving, waaronder in ieder geval Huurrecht en Wet overleg Huurder Verhuurder;
  • Affiniteit met automatisering.

Wat biedt de opdrachtgever jou als nieuwe, ambitieuze collega?

  • Een salaris, pensioen volgens de cao VVT, functiegroep 60, (tussen € 3.196,14 en € 4.744,40 op basis van 36 uur per week) plus 8% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Een bepaalde tijd contract voor 36 per week met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Toegang tot ons eigen opleidingscentrum en de onlinetrainingen van GoodHabitz om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Toe aan een nieuwe uitdaging of een andere doelgroep? Binnen onze stichting vind je uiteenlopende doorgroei- en specialisatiemogelijkheden

Lees meer over onze arbeidsvoorwaarden.

Meer weten?

Goed om te weten
Als je bij ons start, vragen we je om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te leveren. Deze mag maximaal drie maanden oud zijn en wordt door ons vergoed.

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Lijkt deze uitdagende vacature je leuk? Stuur dan je motivatie naar floris@career-select.nl of neem telefonisch contact op via 06 - 55 18 46 26.

 
 
 

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.