Mutatie Opzichter

Ben jij een ervaren mutatie opzichter die liever in oplossingen denkt dan in problemen?

Onze opdrachtgever is een zorgorganisatie in Zuid-Holland. Een van de afdelingen in deze organisatie is de afdeling Verhuur. 

Met circa 10 vastgoedprofessionals werken wij samen met de zorgcentra en huurders om de vastgoedportefeuille in lijn te brengen met de klantwensen.

De kernactiviteiten van het team: (ver)kopen, (ver)huren, (ver)bouwen, beheer & onderhoud van het zorgvastgoed.

Wat ga je doen?

Als mutatie opzichter ben je verantwoordelijk voor het inspecteren van woningen bij mutaties en het beoordelen en coördineren van de hieruit voortvloeiende werkzaamheden. Daarnaast adviseer je huurders bij technische vragen en geeft opdrachten voor woningonderhoud/woningverbetering binnen de afgesproken kaders en richtlijnen van de basiskwaliteit en geldende mutatiebeleid. Daarnaast onderhoud je contacten met aannemers over de uitvoering van onderhoud- en serviceopdrachten en zorg je voor de juiste aanlevering van gegevens. Je bewaakt de planning, kwaliteit en kosten van onderhoud- en service opdrachten en het contractonderhoud. Tevens lever je input voor de meerjarenonderhoudsbegroting en ondersteun je waar nodig de projectleiders bij de voorbereiding en uitvoering van projecten.

Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?

Jij bent te allen tijde gericht op kwaliteit, resultaat en de klant. Je bent in staat gestructureerd / projectmatig te werken en weet het overzicht te bewaren in de voortgang van werkprocessen. Daarnaast kan jij zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren en beschik jij over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden. De competenties plannen en organiseren, oordeelvorming, probleemanalyse en overtuigingskracht zijn bij jou sterk ontwikkeld. Ook kun je daadkrachtig optreden naar huurders en aannemers. Uiteraard heb je kennis van en ervaring met Huurrecht, incl. BBSH, de kwaliteit en kosten van bouwmaterialen en affiniteit met automatisering en duurzaamheid.

Verder heb je:

  • Een afgeronde mbo/hbo opleiding richting Bouwkunde, Installatietechniek of Vastgoedonderhoud
  • Affiniteit met de doelgroep
  • Minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan in een soortgelijke functie
  • Kennis van wet- en regelgeving op gebied van veiligheid (Arbo-wet, V&G beleid) en bij voorkeur in het bezit van een EPA-W certificaat en Huurrecht
  • In het bezit van rijbewijs B

Wat biedt de opdrachtgever jou als nieuwe, ambitieuze collega?

Dit bieden wij

  • Een salaris, pensioen en onregelmatigheidstoeslagen volgens de cao VVT, functiegroep 40, (tussen € 2.007,97 en € 2.971,05 op basis van 36 uur per week) plus 8% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering van 8,33%
  • Een bepaalde tijd contract voor 36 uur per week met uitzicht op een vaste aanstelling
  • Toegang tot ons eigen opleidingscentrum en de online trainingen van GoodHabitz om jezelf verder te ontwikkelen
  • Toe aan een nieuwe uitdaging of een andere doelgroep? Binnen onze stichting vind je uiteenlopende doorgroei- en specialisatiemogelijkheden
  • Lees meer over onze arbeidsvoorwaarden.

Goed om te weten

Als je bij ons start, vragen we je om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te leveren. Deze mag maximaal drie maanden oud zijn en wordt door ons vergoed.

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Meer weten?

 

Lijkt deze uitdagende vacature je leuk? Stuur dan je motivatie naar floris@career-select.nl of neem telefonisch contact op via 06 - 55 18 46 26.