Opzichter

Als jij empatisch vermogen hebt, klant- en oplossingsgericht bent en bouwtechnisch onderlegd bent, hebben we een leuke uitdaging voor je?

 

Is de de oorzaak van een technische klacht een gebrek aan de woning of kun jij bewoners iets bijbrengen over het gebruik van de woning?
Jouw technische kennis combineer jij met jouw klantgerichtheid en empatie zodat er altijd een oplossing is die voor alle partijen acceptabel is.

Dit ga je doen

  • Je voert inspecties uit naar aanleiding van klachten en bij mutaties;
  • Je signaleert (leef)gedrag, je maakt aantekeningen en zo mogelijk foto’s van situaties;
  • Je voert gesprekken met bewoners, luistert naar hun verhaal en inventariseert daarmee situaties;
  • Je informeert mensen over de oorspong van technische gebreken ook als dit is naar aanleiding van (leefgedrag) en overlegt over oplossingen en naar redelijkheid te maken kosten;
  • Je beoordeelt de zelf aangebrachte voorzieningen en schakelt in sommige gevallen de afdeling vastgoed in ter beoordeling;
  • Je verstrekt opdrachten aan de onderhoudsdienst en aan externe aannemersbedrijven;
    Je hebt intern overleg en rapporteert aan Teamleider Wonen.

Wat breng je mee?

  • Passend werk- en denkniveau;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden zowel verbaal als schriftelijk;
  • Je hebt bouwkundige kennis van goed niveau en begrijpt wat er nodig is voor de functionaliteit van woningen;
  • Basiskennis Automatisering Windows en Office;
  • Proactieve houding;
  • Empatisch vermogen.

Wat biedt deze woningcorporatie?

  • Een afwisselende baan bij een leuke Woningcorporatie.
  • Deze functie wordt beloond volgens schaal H (CAO woningcorporaties).
  • Ee 36-urige werkweek die je ook mag in delen in 4 dagen van 9 uur.
  • Een persoonsgebonden opleidingsbudget.

Interesse? Stuur een email naar hello@career-select.nl of bel Floris op 06-55184626

Persoonsgegevens
Opleiding en werkervaring